Hakkımızda

Şahbazoğlu Diş Kliniği 2016 yılında Dr.Burak Şahbazoğlu ve Dr.Damla Şahbazoğlu tarafından Antalya Lara’da Şirinyalı Mahallesinde açıldı.

Dr.Burak Şahbazoğlu ve Dr.Damla Şahbazoğlu hastalarının doğal dişlerini sağlıklı ve estetik bir şekilde uzun yıllar korumasını hedefleyen tedaviler yapmaktadırlar. Bu felsefeyi benimseyerek, kaybedilen dişleri ve dokuları da en son bilimsel veriler ışığında, en basit şekilde ve en uzun yıllar sağlıkla hizmet gösterecek şekilde restore etmeyi hedeflemektedirler. Estetik diş hekimliği uygulamalarında da hastaların doğal dişlerine ve dokularına zarar vermeyecek teknik ve materyalleri tercih etmektedirler.

Şahbazoğlu Diş Kliniği’nde, koruyucu diş hekimliği, diş eti hastalıkları, implant, ortodonti ve estetik diş hekimliği alanlarında deneyimli diş hekimi ve yardımcı personel kadrosu ile ileri düzey teknoloji alt yapı ile hastalara öngörülebilir, uzun yıllar sağlığı ve estetiği hedefleyen yüksek kalitede butik diş hekimliği hizmeti verilmektedir.

Şahbazoğlu Diş Kliniği ekibi olarak tüm çabamız tedavi sürecinde hastalara keyifli bir deneyim yaşatmaya ve tedavi sonrasındaki yıllarda her gülümsemelerinde bizi hatırlayacakları bir tedavi sunmaya odaklanmaktır.

Kliniğimiz

Ağız ve diş sağlığı alanındaki en son teknolojinin kullanıldığı kliniğimizde yetişkin ve çocuk hastalar için ağız diş ve çene hastalıklarının tanı ve tedavisinde, periodontoloji (diş eti hastalıkları), oral implantoloji, ağız, diş ve çene hastalıkları cerrahisi, ortodonti, estetik diş hekimliği, protez ve endodonti (kanal tedavisi) alanlarında hizmet vermekteyiz.